Minőségellenőrzés

MINŐSÉGELLENŐRZÉS ÉS IRÁNYELVEINK

Gépkocsiparkunk a mai piaci elvárásoknak megfelelően autókból áll, amelyek mind műszaki, mind esztétikai szempontból megfelelnek utasaink és üzleti partnereink elvárásainak.
Szolgáltatásaink legmagasabb szintű ellenőrzését a cég Etikai Bizottsága látja el. Figyelemmel kísérjük az autók műszaki és esztétikai állapotát, a gépkocsivezetők munkáját, megjelenését, valamint az érkezési időpontok, az útvonal és a hatósági tarifa betartását.

A gépkocsivezetőink által a megrendelőknek okozott esetleges anyagi és erkölcsi károkért társaságunk felelősséget vállal
A Budapest Taxi számára fontos, hogy a megrendelői igényekhez igazodó, minden tekintetben minőségi szolgáltatást biztosítson, ezért a vállalat a taxi személyszállítás, a diszpécser szolgáltatás és a fuvarszervezési feladatok ellátására vonatkozó minőségbiztosítási rendszert működtet.
A minőségbiztosítási rendszer legutóbbi auditjára  2019 xxx-én  került sor, amely során vállalkozásunk xxx.-ig megszerezte az ISO 9001 tanúsítást.
A szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételek monitorozása érdekében a partnereinknek eljuttatott kérdőívek segítségével rendszeresen  mérjük szolgáltatásunk színvonalát és partnereink elégedettségét. Ezek eredményét minden szolgáltatásba bevont kollégánkkal ismertetjük.
A partnereinktől kapott visszajelzések alapján szükség szerint folyamatelemzést és folyamatkorrekciót végzünk.
A szolgáltatásunkkal kapcsolatos esetleges panaszok kezelését közvetlenül a szolgáltatási folyamattal kapcsolatos munkakörben dolgozó szakmai vezetőik végzik, munkájukat a minőségirányítási rendszer működtetésével megbízott szolgáltatási és üzemeltetés biztonsági igazgató felügyeli.
Személyszállító partnereink munkájának objektív megítélését a szolgáltatási színvonal megőrzését biztosító Etikai Szabályzat teszi lehetővé.
A szakmai vezetés mellett a szerződött taxis vállalkozóink esetleges szolgáltatási szabálytalanságainak feltárásában a vállalat vezetése által megbízott, 7 fős Etikai Bizottság vesz részt.
Az Etikai Bizottság feladata a taxi személyszállítási folyamatot érintő esetleges megbízói panaszok kivizsgálása, valamint a vizsgálatról készült összefoglaló jelentés elkészítése, amelyet igény szerint a vállalat vezetése küld meg a panaszosnak.
Megrendelőink a szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételeiket Etikai Bizottságunkhoz itt juttathatják el: etika@budapesttaxi.hu
Online fizetési szolgáltatásunk biztosítója a CIB Bank.
Online fizetéssel kapcsolatos esetleges panaszát kapcsolati űrlapunkon jelentheti be.
A panaszkezeléshez szükséges a hivatkozott tranzakció száma, amelyet rendszerünk a weboldalon megjelenít, és a regisztráció során megadott e-mail címre elküld.

Bankkártyás fizetés szolgáltatója

Színvonalas szolgáltatásunkhoz hozzátartozik, hogy minden autónkban kártyalehúzó rendszer működik.
Az oldalon történő bankkártyás fizetés szolgáltatója a CIB Bank



kártya

Lépjen velünk kapcsolatba

Keressen meg bennünket elérhetőségeink bármelyikén, vagy adja meg elérhetőségeit az alábbi űrlapon, melyeken kollégánk felveheti Önnel a kapcsolatot, és diszpécserünk felkeresi Önt!