GYIK

Lehetséges a reptéri előrendelés?
Igen. Ha megadja, melyik járattal érkezik, akkor a diszpécser figyeli a járatokat, és akkor küldi a taxist, amikor a repülőgép leszállt.

Vállalnak taxiszolgáltatást a reptérre?
Igen. A reptérről visszafelé is. Ha megadja, melyik járattal érkezik, akkor a diszpécser figyeli a járatokat és a taxis várni fogja.

Előrendelésben tudok taxit rendelni?
Igen. Telefonon (06-1/20/30/70- 777-7777), e-mailben rendeles@budapesttaxi.hu vagy a mobilalkalmazásunkban is beállítható.

Hány főt lehet maximum egy taxival szállítani?
Az új szabályozás szerint egy taxi maximum 6 főt szállíthat.

Van-e egyterű taxi?
Igen. Igényeknek megfelelően tudunk küldeni.

Bankkártyával fizethetek-e?
Igen. Minden taxink fel van szerelve MasterCard, Visa és American Express bankkártyát is elfogadó POS-terminálokkal, emellett az új termináljaink PayPass-elfogadók is. Valamint csak a Budapest Taxi autóiban van lehetőség Union Pay segítségével a fuvart fizetni.

Mennyibe fog kerülni egy fuvar?
Fővárosi rendeletben meghatározott tarifát alkalmazunk. Kiállási díj: 700 Ft, kilométerdíj: 300 Ft, várakozási díj: 75 Ft/ perc. Weboldalunkon menetdíj-kalkulátor található, amin közelítő pontossággal kiszámítható a várható fuvar díja.

Mennyi idő alatt ér ki az autó?
Forgalmi helyzettől függ, de Budapest közigazgatási területén belül általában 5-10 percen belül tudunk taxit biztosítani. Ha a weboldalunkon található mobilalkalmazást letölti és használja, akkor az alkalmazás pontosan mutatja, hogy hol jár a taxi, és mikor fog odaérni.

Tudnak biztosítani nemdohányzó taxit?
Fővárosi rendelet szerint csak nemdohányzó taxival lehet taxiszolgáltatást végezni.

Kérhetek klímás taxit?
Fővárosi rendelet szerint minden taxinknak klímásnak kell lennie.

Hány autójuk van átlagosan üzemben Budapesten nappal és éjjel? (tehát mennyi az átlagos kiállási idő?)
Az átlagos kiállási idő 5 perc.

Hány klimatizált autójuk van?
Minden autónk klimatizált.

Mi a felhasználónév? (a kártyafeltöltési "regisztrációhoz" elég volt egy e-mail cím...)
Az e-cardon oldalon Prepaid kártya regisztrációhoz a kártya használónak kell megadnia a regisztrációhoz szükséges adatokat (felhasználónév, jelszó, valódi név, email cím, telefonszám, kártya szám). A regisztrációt követően lehetséges csak a feltöltés az e-cardon keresztül. Amennyiben a feltöltésről számlát igényelne a kártya használó, úgy abban az esetben kérjük jelezze előre vagy a fuvar végén kell jelezni utazásonként a sofőrnek a számla igényt.

Meddig érvényes a kártya és az azon lévő feltöltés?
A feltöltős kártya érvényessége visszavonásig él, a feltöltött összeget a feltöltéstől számított 1 éven belül fel kell használni.

Az egyenleglekérdezés hol található?
A prepaid kártya egyenlegét kettő módon ellenőrizheti.
Egyrészről a Budapestaxi ECard oldalon történő egyszeri regisztrációt, majd belépést követően az „Utazás tranzakciók lekérdezése” menüpontra kattintva a „Kártya információk” alatt tudja megtekinteni egyenlegét.
Másrészről lehetősége van az utazás végén a taxisnál lévő tableten megtekinteni a fennmaradó felhasználható keretét.

Az eTaxi csekk és a taxikártya ugyanaz a dolog?
Az e-taxi csekk a taxikártya funkcionális fizető eszköze, a papír alapú csekket hivatott kiváltani. Az e-card rendszerből könnyen és korlátlan mennyiségben generálhat 9 számjegyből álló e-taxicsekket, mely egyszeri használatra, azaz egyetlen utazásra jogosítja fel a felhasználóját. Az e-taxicsekk felhasználási ideje alapesetben a létrehozástól számított 30 nap, mely a generálás során tetszőlegesen módosítható más lejárati időre.

A postpaid kártya egy olyan egyedi azonosítóval és PIN kóddal ellátott plasztik kártya, mely lehetővé teszi az utazás díjának utólagos elszámolását. A kártya kiváltása kizárólag vállalati ügyfeleink számára elérhető és célja, hogy kollégái az üzleti utazásaikat kényelmesen és egyszerűen, mindössze a kártyaszám és PIN kód megadásával kifizethessék.

Hogyan lehet módosítani az oldalon regisztrált jelszavam?
Amennyiben az ügyfél elfelejti az e-cardba a belépési nevét és jelszavát úgy abban az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot üzletfejlesztési osztályunkkal a sales@budapesttaxi.hu-n keresztül. Jelen eljárás igaz a prepaid és a postpaid kártyás szolgáltatásra is.

Amennyiben van olyan kérdése, amelyre itt nem találta meg a választ, írja meg nekünk.
 

Bankkártyás fizetés szolgáltatója

Színvonalas szolgáltatásunkhoz hozzátartozik, hogy minden autónkban kártyalehúzó rendszer működik.
Az oldalon történő bankkártyás fizetés szolgáltatója a CIB Bank



kártya
CIB BANK

Lépjen velünk kapcsolatba

Keressen meg bennünket elérhetőségeink bármelyikén, vagy adja meg elérhetőségeit az alábbi űrlapon, melyeken kollégánk felveheti Önnel a kapcsolatot, és diszpécserünk felkeresi Önt!