Minőségellenőrzés

MINŐSÉGELLENŐRZÉS ÉS IRÁNYELVEINK

Gépkocsiparkunk a mai piaci elvárásoknak megfelelően olyan autókból áll, amelyek mind műszaki, mind esztétikai szempontból megfelelnek utasaink és üzleti partnereink elvárásainak.
Szolgáltatásaink legmagasabb szintű ellenőrzését a cég Etikai Bizottsága látja el. Figyelemmel kísérjük az autók műszaki és esztétikai állapotát, a gépkocsivezetők munkáját, megjelenését, valamint az érkezési időpontok, az útvonal és a hatósági tarifa betartását.

A gépkocsivezetőink által a megrendelőknek okozott esetleges anyagi és erkölcsi károkért társaságunk felelősséget vállal.
A Budapest Taxi számára fontos, hogy a megrendelői igényekhez igazodó, minden tekintetben minőségi szolgáltatást biztosítson, ezért a vállalat a taxi személyszállítás, a diszpécser szolgáltatás és a fuvarszervezési feladatok ellátására vonatkozó minőségbiztosítási rendszert működtet.

A szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételek monitorozása érdekében a partnereinknek eljuttatott kérdőívek segítségével rendszeresen  mérjük szolgáltatásunk színvonalát és partnereink elégedettségét. Ezek eredményét minden szolgáltatásba bevont kollégánkkal ismertetjük.
A partnereinktől kapott visszajelzések alapján szükség szerint folyamatelemzést és folyamatkorrekciót végzünk.
A szolgáltatásunkkal kapcsolatos esetleges panaszok kezelését közvetlenül a szolgáltatási folyamattal kapcsolatos munkakörben dolgozó szakmai vezetőik végzik, munkájukat a minőségirányítási rendszer működtetésével megbízott szolgáltatási és üzemeltetés biztonsági igazgató felügyeli.
Személyszállító partnereink munkájának objektív megítélését a szolgáltatási színvonal megőrzését biztosító Etikai Szabályzat teszi lehetővé.
A szakmai vezetés mellett a szerződött taxis vállalkozóink esetleges szolgáltatási szabálytalanságainak feltárásában a vállalat vezetése által megbízott, 7 fős Etikai Bizottság vesz részt.
Az Etikai Bizottság feladata a taxi személyszállítási folyamatot érintő esetleges megbízói panaszok kivizsgálása, valamint a vizsgálatról készült összefoglaló jelentés elkészítése, amelyet igény szerint a vállalat vezetése küld meg a panaszosnak.
Megrendelőink a szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételeiket Etikai Bizottságunkhoz itt juttathatják el: etika@budapesttaxi.hu

Online fizetéssel kapcsolatos panaszát a sales@budapesttaxi.hu e-mail címen jelentheti be.

Bankkártyás fizetés szolgáltatója

Színvonalas szolgáltatásunkhoz hozzátartozik, hogy minden autónkban kártyalehúzó rendszer működik.

kártya

Lépjen velünk kapcsolatba

Keressen meg bennünket elérhetőségeink bármelyikén, vagy adja meg elérhetőségeit az alábbi űrlapon, melyeken kollégánk felveheti Önnel a kapcsolatot, és diszpécserünk felkeresi Önt!